کیلین مورفی بازیگر نقش اصلی فیلم اقتباسی «خون زغال‌سنگ را جلو می‌برد» برای یونیورسال خواهد بود.

1403\01\08 19:16:10


برد پیت به‌"پیکی بلایندرز"ِ کیلین مورفی می‌آید؟! مورفی به‌قصه‌ی ترور در یک دارودسته‌ی کارگریِ دیگر می‌رود

کیلین مورفی بازیگر نقش اصلی فیلم اقتباسی «خون زغال‌سنگ را جلو می‌برد» برای یونیورسال خواهد بود.

یونیورسال پیکچرز یک فیلم اقتباسی از کتاب مارک اِی بردلی با عنوان «خون زغال‌سنگ را جلو می‌برد: قتل‌های یابلونسکی و نبرد برای اتحاد کارگران معدن آمریکا» با حضور کیلین مورفی به عنوان بازیگر و تهیه کننده می‌سازد.

ژز باترورث نویسنده «اسپکتر» و «فورد در برابر فراری» و جان هنری باترورث نویسنده «ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت» نوشتن فیلمنامه اقتباسی این فیلم را برعهده دارند.

آنها پیش از این در «لبه فردا» با هم همکاری کرده بودند.

علاوه بر مورفی، جان دیویس و جردن دیویس هم از تهیه کنندگان فیلم هستند و مارک ای. بردلی تهیه کننده اجرایی آن خواهد بود.

داستان «خون زغال سنگ را جلو می‌برد» در اواخر دهه ۱۹۶۰ در معادن زغال سنگ پنسیلوانیا اتفاق می‌افتد و داستان یک ترور تکان دهنده را روایت می‌کند که تاریخ اتحادیه‌های کارگری آمریکا را تغییر داد.

مورفی برنده اسکار برای «اوپنهایمر» بازیگر فیلم‌های مطرح دیگری چون «شوالیه تاریکی»، «چشم قرمز»، «دانکرک» و «یک مکان آرام قسمت دوم» است، در حالی که در تلویزیون به‌عنوان تامی شلبی، گانگستر بیرمنگامی سریال «پیکی بلایندرز» شناخته می‌شود. او پس از اینکه امسال برنده جایزه اسکار شد با درام تاریخی «چیزهای کوچک مانند این» دیده شد و «استیو» از نتفلیکس و فیلم «پیکی بلایندرز» را در برابر دارد.

او همچنین قرار است تهیه کننده اجرایی «۲۸ سال بعد» باشد که احتمالاً در آن نقش‌آفرینی هم می‌کند.

از سوی دیگر: احتمال حضور برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» در کنار کیلین مورفی بالا رفت.

در حالی که اوایل این هفته اعلام شد اقتباس سینمایی از سریال «پیکی بلایندرز» انجام می‌شود، سازنده سریال با یادآوری اینکه برد پیت سال‌ها پیش از این دوست داشت وارد دنیای پیکی بلایندرز شود، گفت از چهره‌ها در این فیلم استفاده می‌کند.

«پیکی بلایندرز» با بازی کیلین مورفی در نقش اصلی، به دلیل طرح داستانی، شخصیت‌ها و اجرای بی‌نقص خود در طول ۶ فصل، به یکی از سریال‌های مطرح بدل شده است.

تبلیغات
سایت معدن و مواد معدنی
سایت معدن و مواد معدنی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

اکنون استیون نایت، سازنده سریال در گفت‌وگو با گاردین یادآوری کرده که چندین ستاره درجه یک درخواست داشتند تا وارد دنیای جرم و جنایت و خشونت این سریال شوند.

وی در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۹ هم گفته بود: ما از چهره‌های زیادی درخواست همکاری دریافت می‌کنیم که برد پیت و اسنوپ داگ از جمله آن‌ها هستند.

در آن زمان، او گفته بود بازیگران مشهور را به عنوان مهمان به شرط اینکه واقعا به درد سریال بخورند، تایید کرده بود.

وی گفت: ما فقط بهترین بازیگر را برای چنین نقشی خواهیم داشت، همانطور که با سم کلفلین، بازیگر نقش اسوالد موزلی همکاری کردیم. وی حضور کلفلین در فصل ۵ را عالی خواند.

این فیلمنامه‌نویس بریتانیایی در مصاحبه‌ای که برای اولین نمایش «این شهر» جدیدترین ساخته‌اش در بی‌بی‌سی انجام داد، خبر از ساخته‌شدن نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز» را تایید کرد و درباره حضور کیلین مورفی گفت: او قطعا برای فیلم سینمایی برمی‌گردد. ما از ماه سپتامبر فیلمبرداری را شروع می‌کنیم.

هر چند درباره بقیه بازیگران هنوز چیزی گفته نشده، اما این امر موجب افزایش پیش‌بینی‌ها برای بازی احتمالی برد پیت در این فیلم شده است.

 

.

.


بازنشر از : منبع: مهر



نمایندگی زومر - جک پارکینگ زومر - ریموت زومر